Prikdag

In dit leven geven wij mensen onszelf achter elkaar, al dan niet gepassioneerd, aan van alles en nog wat over. Wij gaven ons vandaag maar eens over aan Bill Gates en zijn ‘brothers in conspiracy’.

Vandaag de eerste prik gehaald.

Het blijft natuurlijk wel oppassen en alert blijven in deze tijden van informatie overload en infarcten, fake-news en wapperaars.

Voor je het weet ben je in een volgende val getrapt.

Over Dick

What about me?
Dit bericht werd geplaatst in Varia en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Prikdag

  1. Rob Alberts zegt:

    Ik heb inmiddels ook mijn eerste prik gehad.
    Ook ga ik weer iets meer naar buiten.

    Mijn medische kennis schiet te kort om voor- dan wel tegenstanders te begrijpen.

    Terwijl ik weer wel veel vertrouwen in mijn huisarts heb. Wat niet zegt dat ik al haar aanwijzingen 100% opvolg.

    Vredelievende groet,

    • Dick zegt:

      Dat is ook mijn idee, Rob. Onze kennis is zeer beperkt en waar die ophoudt zullen we op vertrouwen moeten varen.

      (Hopelijk licht) prikkelende groet,

Plaats een reactie