Kiezen?

Dit keer laat ik alle gekrakeel, peilingen en wijzers rond de komende verkiezingen maar een beetje langs mij heen gaan, mede omdat ik wel weet welke richting mijn stem uit zal gaan.

biljet
Afgaande op wat ik er desondanks wel van oppik via de media mis ik daarmee nauwelijks iets van belang ten aanzien van de politieke inhoud. Naar ik begrijp voert men vooral campagne over de campagne, proberen de media amechtig om er wat spektakel en wat wedstrijdelement in te brengen en confronteren ze de politieke spelers en kopstukken vooral veel met de uitslagen van de allernieuwste peilingen.

mooirood

Maar ja, kiezen wij wel echt of laten we ons maar een beetje wijsmaken dat we nog keus hebben?

Over Dick

What about me?
Dit bericht werd geplaatst in van schijn en werkelijkheid, Varia en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Kiezen?

  1. Rob Alberts zegt:

    Mijn keuze staat vast.

    Ik ben een trouwe kiezer.

    Democratische groet,

Geef een reactie

