Beter bidden?

Ik lees gisteren in de krant dat een (bijna) naamgenoot van mij (hij heeft een ‘j’ meer en nog een extra ‘f’ aan het eind) wil promoveren op het onderwerp ‘gebedsgenezing’.

Ik zal voor hem duimen.

Over Dick

What about me?
Dit bericht werd geplaatst in uit de nieuwsruif, van schijn en werkelijkheid, Varia en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Beter bidden?

  1. Rob Alberts zegt:

    Bidden doe ik niet.
    Net zo als jij schrijft zeg ik wel eens; “ik zal voor je duimen”

    Ach, wie houdt er dan wie voor de gek?

    Vrolijke groet,

  2. wdfyfe zegt:

    If you’re going to pray — what the hell

Geef een reactie

