Zoals het klokje …

Vanmorgen bedacht ik opeens dat we nu de klok weer een uurtje vooruit moeten zetten. De volgende gedachte was: maar ho, wacht eens welke klok dan nog wel en welke inmiddels niet meer niet. Jawel hoor, de wekker naast het bed moet nog altijd handmatig bij de tijd gebracht worden.

zomertijd

Maar in deze tijd van computer- en vanuit Frankfurt gestuurde klokken geldt toch steeds meer:

zoals het klokje thuis tikt, … tikt het overal

Over Dick

What about me?
Dit bericht werd geplaatst in Varia en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Zoals het klokje …

  1. Rob Alberts zegt:

    Nog maar 1 klok moet hier nog door mijn vingers en een batterij op de juiste tijd gehouden worden.
    Het weer buiten geeft overduidelijk aan dat we nog maar even moeten wachten op de juiste zomertijd.
    Tegendraads heb ik die ene handmatige knop eerder niet op de wintertijd omgezet. Een echte winter is het dan ook niet geworden.

    Ik laat het hier maar bij.

    Vrolijke Paasgroet,

Geef een reactie

