Mooi(e) voorzitter

Geert mag zeggen,zwammen en bezweren wat ie wil; maar ze is toch maar mooi de voorzitter van onze tweede kamer, ofwel het nationale praathuis, geworden.

Voor zover ik dat kan bezien of beoordelen lijkt Khadija Arib me bovendien een goeie en zeer geschikte voor die functie. Daarbij ook nog een mooi mens. Dat vind en vond ik althans. Toen ik zo’n jaar of twintig terug eens voor het eerst een foto van haar in een VN (het toen nog weekblad Vrij Nederland) zag, was ik dermate onder de indruk van dat open gezicht met die mooie stralende ogen dat ik vond dat dat toch op z’n minst om een portret met verf en kwast vroeg:

Khadija Arib

Over Dick

What about me?
Dit bericht werd geplaatst in In beeld, uit de nieuwsruif, Varia en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

