Nu m’n dagen zijn geteld

Dat wil zeggen de werkdagen die ik nog heb te gaan. Ik tel er nu nog tien.
uitgewerkt
En daarna heb ik geen herfst- maar voor het eerst sinds mijn schooltijd (zo’n 47 jaar terug) echt weer eens grote vakantie.

vakantie-woordenkaart
Ditmaal dan toch wel een hele grote vakantie.

de-grote-vakantie-show

Over Dick

What about me?
Dit bericht werd geplaatst in in mijn boekie, Varia en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Nu m’n dagen zijn geteld

  1. Rob Alberts zegt:

    Ik wens je veel plezier met vooral leuke dingen!

    Herfstvakantiegroet,

Geef een reactie

