Of gewoon de wereld opkopen?(3)

John Perkins heeft uiterst interessante inside informatie over hoe je dat doet: de wereld opkopen en in je macht krijgen …

Meer hierover door John Perkins

Over Dick

What about me?
Dit bericht werd geplaatst in econoblahblah, van schijn en werkelijkheid en getagged met , , , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Of gewoon de wereld opkopen?(3)

  1. Rob Alberts zegt:

    Van mijn hypotheek krijg ik steeds meer spijt.
    Als ik deze noem als een grote schuld kijken steeds minder mensen niet begrijpend terug.

    Bankzaken blijven ondoorzichtig en onbetrouwbaar.

    Mijn energieverbruik weet ik gelukkig uitzonderlijk laag te houden.

    Bezorgde groet,

    • Dick zegt:

      Financieel-economische kwesties en bankzaken zijn voor mij, evenals voor de meeste mensen trouwens, ook veelal duister en ondoorzichtig, Rob. Daar moest ik, in vervolg hierop, maar eens een aantal ingewijden en knappe koppen over aan het woord laten.

Geef een reactie

