Nog 9 maanden te gaan

Volgens de huidige wettelijke regelingen heb ik nu nog 9 maanden te gaan alvorens ik een punt moet/mag zetten achter mijn arbeidzame leven…
onderzoek_pensioen_vrije_tijd

… en verplichtingen dienaangaande.
Dan schijnt al mijn tijd dus zomaar en opeens vrij te zijn. Ben benieuwd of dat nog een al dan niet zware bevalling zal gaan worden.
Misschien ben ik er ook wel aan toe want ik ben inmiddels al lang en breed eens door mijn laatst ontvangen pensioen heen en dat was van dien aard dat ik er zelfs nog niet een paar knappe geraniums voor kon kopen. Die plantjes staan hier dan ook nog steeds niet op de vensterbank.

Geraniums

Over Dick

What about me?
Dit bericht werd geplaatst in in mijn boekie, Varia en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Nog 9 maanden te gaan

  1. Rob Alberts zegt:

    Ik herinner mij de eerste gepensioneerden op mijn werk.
    Elke vrijdag kwamen zij koffie drinken.
    Waardoor een van hen tot vier keer toe nog een extra klus aangeboden kreeg.

    Ik wens jou een plezierig vooruitzicht toe!

    Ik hoop mettertijd een mooi tijdsbesteding te hebben.

    Vriendelijke groet,

    • Dick zegt:

      Dank je, Rob.
      Hoe ik mijn tijd zal gebruiken of verdoen weet ik nog niet precies, maar daar maak ik mij ook geen zorgen over.
      De meeste mensen lijken daar overigens wel degelijk een bepaald idee bij te hebben. Want de bijna standaardreactie die ik de laatste tijd vooral hoor (het laat zich ook raden) is: oh dan al; en wat ga je dan doen … lekker genieten zeker ..?

Geef een reactie

