Het sneeuwt

Het is december en dus sneeuwt het weer op dit blog.
Dan maar eens wat oude foto’s uit de doos gehaald.

Dima's Blog

Het sneeuwt hier weer op dit blog, zie ik.
Zoiets herinner ik mij ook van vorig jaar december.
Grappig!
Nu maar weer afwachten of er buiten dit blog ook nog sneeuw wil vallen.

Deze foto’s werden zo’n twee jaar geleden rond oud-en-nieuw vlakbij ons huis gemaakt.

View original post

Over Dick

What about me?
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

4 reacties op Het sneeuwt

  1. Ximaar zegt:

    Ik heb dat sneeuwen uitgeschakeld omdat het me teveel energie vreet en onnodig lawaai geeft. Dwz het sneeuwscript stuurt mijn processor in richting zwaar presteren (60% ipv 0% zonder sneeuw) en daardoor levert ie meer warme en slaat de ventilator aan. Het verbruik van m’n laptop verdubbeld zo van 16 naar 30 watt. Ik vraag me af of ik de enige ben of dat het anderen niet opvalt.

  2. Dick zegt:

    Ik vermoed dat je inderdaad een van de weinigen bent, Jan, die daar oog voor hebben. En dat de meeste mensen de computer toch zo’n beetje gebruiken zoals ze autorijden, d.w.z. graag willen weten waar ie je allemaal heen kan brengen maar weinig belangstelling hebben voor wat zich allemaal onder de motorkap afspeelt.

  3. henk50 zegt:

    Het gaat vanzelf buiten sneeuwen, want onze kater heeft witte sokken, dus dat betekent een winter met witte vlokken. Even geduld aub.

Geef een reactie

