When I’m …

47 jaar geleden zongen the Beatles: … losing my hair many years from now …

Tja, en op een goede (of een kwaaie?) dag is het dan toch opeens zover

64oogjes

Will you still need me, will you still feed me,
When I’m ….?

postzegelkaart-64-jaar

Vera, Chuck and Dave zijn er niet van gekomen en zo’n cottage on the Isle of Wight lijkt me toch iets te ver en prijzig maar verder zal ik er toch wel aan moeten geloven.

64 is dus een getal dat ik een jaartje lang goed in mijn hoofd mag prenten, want nog vaak zal moeten noemen.
Voor de gelegenheid heb ik mijn resterende haartjes nog maar even laten kortwieken en fatsoeneren. Kapper Ben heeft daarbij overigens niet voor me gezongen; dat moesten we dan maar aan dit barbershopkwartet van internationale allure overlaten:

Over Dick

What about me?
Dit bericht werd geplaatst in in mijn boekie, Varia en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op When I’m …

  1. Rob Alberts zegt:

    Tijdens mijn eerste lessen Engels op de middelbare school hebben wij dit nummer uit ten treuren beluisterd.
    Alle wetenswaardigheden uit de Engelse taal werden gekoppeld aan de songtekst.
    Er is jammer genoeg niets van blijven hangen en het nummer kan ik niet meer aanhoren.

    Voor 64 jaar heb ik nog een handvol jaren te gaan.
    Mijn haren zijn ondertussen al grotendeels verdwenen.

    Vriendelijke groet,

  2. Jan Jaap zegt:

    Gefeliciteerd! De tijd valt niet te stoppen. Naarmate je ouder wordt krijg je meer vrije tijd, da’s nog het enige positieve eraan.

    • Dick zegt:

      Dank je Jan Jaap. Die (chronologische) tijd heb ik in ieder geval niets over te vertellen en vertragen of stoppen kan ik hem zeker niet. Inmiddels heb dan ruimschoots meer verleden dan toekomst.

Geef een reactie

