Het was stil in …

Afgelopen donderdag, op de verjaardag van Marian, togen wij maar eens naar Amsterdam.
Het was die dag nogal grijs en grauw
Magerebrugslechtzicht
en stil in Amsterdam. (waar heb ik zoiets toch vaker gehoord?)
Museumpleindo23jan14
Dat wil zeggen op de pleinen en straten van Amsterdam.
Hermitageingang
In de musea maakte het toch al een wat minder uitgestorven indruk
HermitagezaalDenis
en zagen we wel degelijk mensen.
StedelijkMalevich
Daarbinnen viel ook iets meer kleur te genieten
Hermitagejeugdwerk
dan buiten.
Malevichlaatwerk
Om de smaakpapillen ook nog wat op te beuren besloten we de dag bij de Libanees.
BijdeLibanees

Over Dick

What about me?
Dit bericht werd geplaatst in Varia en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Het was stil in …

  1. Lekker, een keer eerder at ik Libanees eten.
    Genoten heb ik.
    Smakelijke groet,

  2. Mooi dat je niet over de koppen hoefde te lopen, Dick. Dat maakt een stadsdag direct een stuk feestelijker. 🙂

    Gr. Henk

    • Dick zegt:

      Op de feestelijkste dag van het jaar in Amsterdam, te weten koninginnedag, mijdt ik deze stad dan ook al meer dan twintig jaar, Henk.

      • Er zijn meer momenten dat het centrum van Amsterdam onbegaanbaar is.
        In ZuidOost zijn er zelfs van die momenten.
        Mijn woonwijk / straat blijft gelukkig rustig en groen.
        Vriendelijke groet,

Geef een reactie

