Nu al weer sneeuw?

Sneeuw?
Die oude man met mijter, witte baard en kleurrijk gevolg vertoeft nog in ons land.
Hij wil eerst zijn verjaardag hier nog vieren alvorens hij weer naar Spanje gaat.

Sintschoen

Maar het is al wel december en het sneeuwt hier dus weer op dit blog.
Noordermeerbijsneeuw

Mooi gezicht toch, hè?

Over Dick

What about me?
Dit bericht werd geplaatst in Varia en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Nu al weer sneeuw?

  1. Ximaar zegt:

    Ik heb net je sneeuwmachine uitgezet door s1.wp.com/wp-content/plugins/snow/ te blokkeren. Dat scheelt me energie en dan geluid (mijn laptopventilator sloeg er door aan).

  2. Dick zegt:

    Ik had geen idee dat het een plugin was die je zelf uit kunt zetten. Ik laat het maar gebeuren en probeer er spelend gebruik van te maken.
    Ja, als het lawaai gaat maken belanden we een beetje in een sneeuwstorm en bedoeling was nu juist dat het een rustgevend effect zou hebben.

Geef een reactie

