Geeuw, gaap, gaap; wat een slaap

Onlangs heb ik een poos vrij slecht kunnen slapen wegens een hoogst irritant gebrek aan souplesse in mijn schouder en de daarmee gepaard gaande pijn en ongemak die mij uit de slaap placht te houden.

Gaap!

Maar sinds ik krap een maand geleden een injectie in die schouder kreeg, kon ik gelukkig, eenmaal in slaap, weer redelijk doorslapen.

tussen_gaap_en_slaap

Vannacht moest ik ondervinden dat inmiddels een nieuwe kwaal en slaapverstoorder het op mijn nachtrust lijkt te hebben gemunt.

chickenbedbugs

Over Dick

What about me?
Dit bericht werd geplaatst in in mijn boekie, Varia en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

