van A tot Zitje

Van A tot Z,
zo stA je,
en
zo Zit je.

vanAtotZ

Zie zo,
die ZAten.

Over Dick

What about me?
Dit bericht werd geplaatst in Varia en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op van A tot Zitje

  1. Ximaar zegt:

    Het was even zoeken eer ik uitvond dat de Oude Groenmarkt in Haarlem zo AZ-vriendelijk is. Als Alkmaarder met wortels in de Zaanstreek ben ik daar verheugd mee, maar AZ in combinatie met een bankfunctie kan gezeur opleveren.🙂

  2. Dick zegt:

    Verrassend nietwaar, Ximaar? Die link had ik zelf nog helemaal niet gelegd, maar ik heb dan ook niets met voetbal.

Geef een reactie

