Het sneeuwt

Het sneeuwt hier weer op dit blog, zie ik.
Zoiets herinner ik mij ook van vorig jaar december.
Grappig!
Nu maar weer afwachten of er buiten dit blog ook nog sneeuw wil vallen.

Deze foto’s werden zo’n twee jaar geleden rond oud-en-nieuw vlakbij ons huis gemaakt.

Over Dick

What about me?
Dit bericht werd geplaatst in Varia en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Het sneeuwt

  1. Van mij mag er een dik pak vallen. Hoe meer hoe beter. Het liefst zou ik nog insneeuwen.Kan ik me voor even natuurmens voelen in een georganiseerde wereld.🙂

    Gr. Henk

  2. Ik zag het op een andere WordPress ook al, die sneeuw… Doe je dat niet zelf dan?

    • Dick zegt:

      Nee zuster, dat doe ik niet zelf. Het is blijkbaar gegeven met dit zogeheten thema in WordPress. Het verraste mij dus ook even maar ik herinnerde me vorig jaar dit verschijnsel ook al waargenomen te hebben. Dus twee sneeuwfoto’s eronder en voilá; alleen houdt het na een maandje wel op met sneeuwen. Toch even leuk.

Geef een reactie

