Altijd strandweer?

Deze week las ik in de krant dat we dit jaar een uitzonderlijk natte en slechte zomer treffen.
Ik hoor ook redelijk wat geweeklaag hierover en veel blijken van medeleven met die arme kampeerders hier te lande.
Maar daar laat klaarblijkelijk toch niet iedereen zich door uit het veld slaan.

Onderweg naar en van mijn werk mag ik gewoonlijk het volgende tafereeltje aanschouwen:

Strandmobiel

De eigenaar van dit ludieke rood-witte mobiel lijkt vrij optimistisch te willen blijven onder verschillende weersomstandigheden en absoluut niet van zins zijn humeur te laten bederven door wat donkere wolkjes.
Het lijkt wat hem betreft wel altijd:

De afgelopen natte winderige weken miste ik dit mobiel een poosje op de vertrouwde stek.
Ik veronderstel dat ie toen toch ergens op of in de buurt van een strand gestaan moet hebben?

Over Dick

What about me?
Dit bericht werd geplaatst in Varia en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Altijd strandweer?

  1. Volgens mij heeft een Nederlander geen krant nodig om te weten dat de zomer slecht is, Dick, Misschien dat die bus daarom een tijdje weg was. Hij staat er alleen als het strandweer is….

    Gr. Henk

  2. Klaas zegt:

    Bij mooi weer is het altijd strandweer:)

Geef een reactie

