Denkdoen of doendenken?

Ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg!

Zou je zoiets (even los van het feit dat het duidelijk niet meer dan populistische, fermklinkende, baarlijke nonsense en loze grootspraak voor de politieke danwel publieke bühne is) nu denkdoen of doendenken kunnen noemen?

En lijkt wel of je dergelijke kreten steeds vaker hoort en er steeds meer doendenkers komen.
Wellicht iets voor de taskforce DSM-V om te zien of daar niet een nieuwe diagnose inzit naast het NKK-syndroom en die vele anderen?

Over Dick

What about me?
Dit bericht werd geplaatst in tegeltjes- en andere wijsheden, Varia en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

