Metamorfose van een badkamer

Alweer enige maanden geleden onderging onze badkamer een vrij ingrijpende gedaantewisseling.
Een echte metamorfose zogezegd.

Hij werd van wat blauwig en overwegend nogal donkergroen:

even heel erg stoffig, rommelig, ontoegankelijk en onbruikbaar

tot mooi wit, rood en zwart

Dat is toch even een heel ander gezicht zonder dat groen en zonder dat bad!

Over Dick

What about me?
Dit bericht werd geplaatst in in mijn boekie, tegeltjes- en andere wijsheden, Varia en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op Metamorfose van een badkamer

  1. Gwendolyn zegt:

    Dat is mooi geworden zeg!!

  2. Hennie Kruithof zegt:

    Hoi luitjes,

    Flinke opknapbeurt, ik had hem all met eigen ogen mogen bewonderen en het is een pracht geworden.
    Sorry voor de late reactie maar ik heb enige tijd zonder mail gezeten.
    Misschien moet die man ook maar eens hier langs komen, mijn badkamertje kan zo’n metamorfose wel gebruiken.
    Tot slot nog een juweeltje uit het land van de goedkope loodgieter en stucadoor.
    You tube–>Dikanda–>Dikanda.

    Vriendelijke groeten, Hennie.

Geef een reactie

